Hallo allen,

Onlangs stuitte ik weer op een onderwerp waar er geen echte conventie of goed
voorbeeld is: hoe taggen we laadpalen voor elektrische voertuigen in
ondergrondse parkeergarages ?

Als voorbeeld wil ik de parkeergarage Tinel in Mechelen nemen, die ik een paar
maand geleden heb toegevoegd:
https://www.openstreetmap.org/node/7082405515

De meeste basisgegevens heb ik ingevuld, maar hoe tag ik nu de laadpalen ?
In totaal zijn er 4 plaatsen voor elektrische wagens (op niveau -1),  op mijn
foto's heb ik weliswaar maar 1 laadpaal en 2 plaatsen afgebeeld:
https://photos.app.goo.gl/ARJ3YkYVTAs8M94XA

Het lijkt me niet zinnig ze als aparte nodes met tag amenity=charging_station
te plaatsen, gezien ze integraal onderdeel uitmaken van de parkeergarage en
niet als losstaande laadpaal staan (zoals op gelijkvloerse parkings buiten).

Heeft iemand een bruikbare oplossing zodat het duidelijk is dat er laadpalen
aanwezig zijn, maar ze niet allemaal individueel op de kaart moeten gezet
worden ?
Mogelijk zal het dan iets met een relation worden vermoed ik ?

Groeten,
Denis