Hallo Denis,

Persoonlijk zou ik wél een aparte node voor de laadpalen maken (ééntje
die alle vier groupeert of zelfs ééntje per punt).
Hoewel het een "integraal deel" van de parking is, is het toch een
aparte amenity. Zo kan je ook de automaat, toiletten, ... in de parking
als deel van de parking zien, maar dan wordt het parkingobject zelf
overladen met nogal veel data en wordt het moeilijk om te zoeken ernaar.
En wat als de laadpaal dan te betalen is maar de parking niet? Een
combinatie 'amenity=parking; charging_station=yes; fee=yes; wordt dan
voor interpretatie vatbaar.

Bovendien kan iemand zich door de aparte node dan al een beetje
orienteren waar de laadpalen ongeveer zijn in de parking.

Om het ondergrondse aspect te vatten, kan je de tags 'indoor=yes;
level=-1' toevoegen, eventueel met 'access=customers' als de laadpaal
enkel bereikbaar is voor gebruikers van de parking.

Maar goed, just my two cents - wss hebben andere mensen andere inzichten.

Mvg, Pieter

Met vriendelijke groeten,
Pieter Vander Vennet