No en facis cas. Tots els sistemes de transport públic, són públics tot i
que els gestioni una empresa privada. Les rutes són públiques i es treuen
per concessió per a que siguin gestionades per un ens públic, privat o
publico-privat. Per tant, la informació referent al transport públic, és
pública.

El dia 25 setembre de 2014 20:09, Jaume <jaume...@gmail.com> ha escrit:

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>