Hola Jaume,

A la trobada de Sarrià de Ter va sortir el tema del format GTFS. Es tracta
d'un format de fitxer creat per Google per que les empreses de transport
facin publica la informació de les seves rutes. Es va parlar que es podia
importar aquest fitxer a OSM. Si contactes amb Mataró Bus o l'ajuntament,
demana'ls aquest fitxer (i si ho tenen com a dades obertes).

+ info: https://developers.google.com/transit/gtfs/?hl=es
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/GO-Sync

Salut!

JL