Hola a tots,

les conclusions que en trec són:

1.- Faria un estil amb etiquetes en català com a exemple i els ensenyem a la gent de TV3 per què ho vegin. Cal agafar els estils de cartodb [1] i modificar la font de les etiquetes. Puc oferir una màquina física que tinc infrautilitzada amb 1TB de disc per mapes i ubuntu 14.04. D'això puc encarregar-me'n jo.

L'opció de fer noms solament amb fons transparent no val, com ha dit en Xevi cartodb solament deixa tenir un basemap (i per tant els overlays que hi puguem posar ens són igual)

2.- En paral·lel ja que el Xevi s'ha ofert intentaria muntar un sistema de deploy de l'stack de TMS. No sé fer-ho, el docker aquest m'està perfecte.

3.- La carta està molt bé, o sigui que jo ja l'enviaria oficialment. Albert feina teva?

4.- Arrel d'això podem fer una sofa-mapping-party amb softcatalà, òmnium i nosaltres per traduir noms a català del món. José Luís, Joan.. oi que teniu contactes per involucrar-hi gent?

5.- Reunir-nos amb tv3, vilaweb, ara, etc. per què utilitzin mapes en català? Segur que algú ens obrirà alguna porta, si tv3 triga, en Partal pot ser més accessible i ha fet els mateixos mapes que TV3 amb València i Balears.

6.- Parlar amb gent de cartoDB per què siguin sensibles als idiomes... o permetin un overlay sobre els estils seus sense noms. No puc entendre com no ho tenen fet amb els mapes tan guapos que fan... Xurxo!! no estas per aquesta llista?

Què tirem endevant?

Salut!

[1] https://github.com/cartodb/cartodb-basemaps