Hola Joan,

Si no m'he equivocat es el que fa, mira si hi ha name:ca i si no n'hi ha fa
servir el name.
Si em dius quin topònim esta amb el name puc mirar si hi ha algun error.
El que comentes del user-agent ho vaig parlar fa un temps amb un company de
feina i em va fer veure que quan es demana un tile el navegador envia
l'user agent i que gràcies a aixo si es modifiqués el servidor de tiles es
podria fer que servís tiles en diferents idiomes.

Salutacions

El dt., 9 juny, 2015 21:50 Joan Montané <j...@montane.cat> va escriure: