Totalment d'acord amb en Joan Montané.

I afegeixo la pregunta, també aplica a noms de cases, fonts, recs, cursos
d'aigua, etc?
Per exemple, com ho hem de posar: Can Comes o can Comes, mas Joanic o Mas
Joanic, font del Llop o Font del Llop, rec Madral o Rec Madral, bassa d'en
Xicu o bassa d'en Xicu, ...?

Salut,
Jan

El dia 27 de juny de 2015, 23:44, josep constantí <jconsta...@yahoo.es> ha