Bones,

Sí, hi ha molta feina a fer manualment i hi ha moltes dades. He fet unes
quantes consultes generals... al dataset hi ha 5641 centres diferents (si
he aplicat bé la formula per calcular els valors diferents). Respecte a
OSM, he fet un parell de consultes ràpides a overpass per saber quants
centres hi ha ara al mapa:

amenity=school [1] -> 648 punts, 7 línies i 1895 polígons

amenity=kindergarten [2] -> 183 punts, 6 línies i 211 polígons

Així que podríem dir que estim meitat i meitat, sense entrar a valorar si
hi ha centres que són node i polígon.

El dataset està al portal de dades obertes de la Generalitat, deixo
l’enllaç directe [3]. Es pot descarregar en diferents formats, jo vaig
baixar-lo en csv per poder treballar amb el Calc.

A Madrid van fer la importació dels centres de culte i de museus, tenint en
compte els que ja hi havia al mapa, havia pensat aprofitar les wikis com a
guia per redactar aquesta [4] i [5], només que ells van fer-ho directament
en anglès i el tinc massa rovellat com per escriure-ho tot directament.

Salut!

[1] https://overpass-turbo.eu/s/La4

[2] https://overpass-turbo.eu/s/La5

[3]