> nepodporuje? Me se jeste nestalo, ze bych v JOSM musel duplikovat
> segmenty... Na obarvovani cest je potreba mit plugin.

pridavat jdou hezky, ale jak poznas ze na segmentu je vic cest (krome
toho ze se tam chaoticky meni ty cisilka)? jak je vyberes? control
middle click? dekuji nee

predstavuju si to tak ze to:
a. pri zobrazeni misto jednoho cisilka zobrazi vic cisilek, nebo
tlustsi caru nebo cokoliv aby bylo videt ze na segmentu je vic cest

b. pri clicknuti vybiratkem se oznaci 1. cesta pri znovukliknuti 2. atd. atd.

c. pri pokusu o smazani a neoznacene zadne ceste to bud neudela nic,
nebo zobrazi tabulku s vyberem dostupnych cest na smazani.

tohle je podle me podpora.
to co tam je ted je jen velmi tezce pouzitelne.
A cele se mi to nelibi jednoduse z duvodu, ze vsechno co udelam jeste
aspon 3x predelam.