Ahoj!

> Pred par dny jsem zacal mapovat a nashromazdilo se mi par nejasnosti, tak jsem
> tu a ptam se ;-)
>
> Vetsina z vas me asi nezna, takze kratke intro:
> Bydlim u Kladna, mapuji co kde projedu (Mam QStarz Q1000, coz je prima vecicka
> - mala, citliva, staci zapnout a sama loguje, a na tlacitko dela znacky). Rad
> jezdim po silnicich 3ti tridy (hlavne tak ne prilis daleko od spojnice Kladno
> - Steti). Velmi dobre ovladam Javu, takze mam take v planu ponekud zrychlit a
> zefektivnit JOSM (zezacatku to pujde snado, uz jsem zacal posilat
> patche).

Kdo prida funkcni "delete point from way" bude muj osobni hrdina :-).

> *) Obcas projedu neco, co je naimportovano z HELP SERVICE . Opetovny import se
> asi nepredpoklada, takze s tim muzu hybat (pokud mam detailnejsi/presnejsi
> data)?

Presne tak. Opetovny import se nepredpoklada.

> *) A jeste jedna souvisejici: po importu nachazim nejake duplicity (ta sama
> silnice, oklikana drive, casto hodne nahrubo treba podle fotomapy) Mazat bez
> milosti?

Ano.

> PS: Pokud by nekdo mel Q1000 (nebo jinou logujici GPS s MTK32) a chtel by to
> provozovat pod Linuxem, napsal jsem si na to appku (Ma i "mapping mod" -
> vyfiltrovani nekvalitnich bodu z logu). Jen jsem ji jeste nemel cas
> publikovat....

Mam GPSku zvanou openmoko, data padaj v NMEA. Aplikace na mazani
spatnych bodu by se hodila...
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html