Pavel Machek wrote:
> Ahoj!

> Kdo prida funkcni "delete point from way" bude muj osobni hrdina :-).

Myslis takovy delete, kdy way zustane funkcni a nerozdelena, jen z ni ubyde
jeden node (narovna kousek cesty), tak to se mi asi deje tak jak ma.
Vcera se mi to ale stalo nejak jinak, takze dnes jsem zacal inspekci zdrojaku
a nasel jakousi zminku o Altu... Nicmene mi node mizel bez rozbiti cesty
i bez Altu...

> Mam GPSku zvanou openmoko, data padaj v NMEA. Aplikace na mazani
> spatnych bodu by se hodila...

Um, nody filtruju podle fixu (GPS loguje binarne,ja to stahuju, parsuju
(, zobrazuju v tabulce) a pak ukladam jednim z nekolika formatteru,
napr. GPX) a podle PDOP. GPSka totiz loguje i kdyz nema signal, pote
chvili loguje kdyz spis tusi kde je, nez ze by vedela a pak uz je to
dobre ;-) Takze pokud v NMEA mas GPGGA message (jako ze asi ano), daji
se body podle PDOP snadno vyfiltrovat, ale nevim, jestli je to to,
cos mel na mysli?
BTW: jak moc GPS-logujici neo zere baterky?

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!