> Existuje nejaky rozumny nastroj, se kterym by se daly delat hromadne upravy
> tak,
> aby pak sly nahrat zpet na server?
>
> Pokud bych pouzil nejaky filtr proti czechia.osm, pridal do XMLka atribut
> "modified" a pak to nahral do JOSM a dal upload, asi by to proslo, ale
> predpokladam, ze neco uz existuje.

Podobne jsem tam cpal ja ty nazvy mest ... vyrobil jsme xmlko s "new"
elementy a pak to tam cele uploadnul. S modifikaci by to mohlo byt
horsi, protoze behem tech par dni mezi dumpem a opravou mohl nekdo
mezitim ty dotycne elementy zmenit, tohle by mu ty zmeny zas
zrusilo... u takovych hrmadnych oprav je skro jiste ze by to nekomu
neco zlikvidovalo, obzvlastne pkud treba tu silnici nejak zpresnoval,
nebo s ni hybal nebo tak nejak.

V JOSM je sice nejaky mechanismus na reseni konfliktu, ale ten funguje
jen tak (aspon jak jsem to ja pochopil), ze clovek pro overeni
konfliktu pred uploadem musi vsech y data stahnout znova a
nesrovnalosti by to pak objevilo. Ale pokud nekdo uploadne mezi
kontrolou a uploadem nova data, tak stejne muze dojit k prepsani. Nei
nekdo jak to presne je v OSM s timhle? Jak je to odolne proti 2 lidem
delajicim nahodou na tom samem kusu?

Martin