On Nov 26, 2007 3:20 PM, Petr Nejedly <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> No prave. Je to jen jednoduche textove porovnani s cimkoliv.
> Nechci restrictions=cokoliv, chci restrictions=(.*,|)oneway(,.*|)
> Nezabere ani replace-select("restrictions"), and-select("oneway"),
> to mi stale muze vybrat objekt s oneway=true a restrictions=neco jineho.
> V tomto konkretnim pripade bych si mozna vystacil (jake jine restrictions
> se vlastne drive pouzivaly?), ale obecne by to hledani slo zlepsit...

zadej "restriction:oneway" to najde tagy restriction=oneway, zbytek
kde je napsano neco navic to je holt smula, nicmene asi by nebyl
problem dodelat nebo napsat request na dodelani hledani regexpama.
Je k tomu na wiki (asi josm) navod jak to pouzit, nejake info se
zobrazi i v bubline po najeti na inputbox