Ahoj,

To by nemela byt chyba, ale vlastnost. Ty diry by mely jit protismeru
hod. rucicek a obrys jako takovy po smeru, cimz by melo byt zaruceno
korektni renderovani.

Kazdopadne s daty z UHULu jako takovymi jsem nedelal vic nez translaci z
jednoho typu souradnic na druhy typ - tam bych popripade hledal chyby,
ale zatim u nahodne pootviranych souboru to sedi proti orotofoto mape.

--
Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')