[EMAIL PROTECTED] napsal(a):
> Ahoj,
> prave jsem si nahral a vypada to moc pekne:
> http://kubajz.kbx.cz/junk/uhul/output/x603388_x1159320_x593388_x1149320.xml.gz
Hmm, kdyz maji dva polygony polecnou hranu (coz je bezny pripad na rozhranni
dvou druhu lesa),
jsou nody duplikovany (kazdy polygon ma na hrane vlastni nody). Chtelo by to ty
nody reusovat.
Mimo jine se tim zmensi mnozstvi dat v databazi

> coz pokryva asi 1/6 mesta Brna.
> Tento jeden XML ma 7MB, takze po jeho natazeni uz nejde s JOSM rozumne
> pracovat, na hloupych 10km ctverecnich.

Ani s vypnutym mappaintem a vypnutymi sipkami?
Muj upraveny JOSM to nahral bez zakolisani a bez mappaintu zoomuju i panuju
v realnem case. Ale pravda, je to stale jen jeden ctverec, ne vsechna data.

Snad se pred vanocema dostanu k navrzeni a obhajeni zmen
v trunku JOSM. Zatim jsem nedelal nic tak kontroverzniho...
(Hehe, az budu chtit maintainerum vysvetlit, ze ta enkapsulace a striktne
privatni fieldy maji neco do sebe, to teprve pujde do tuheho...)

> Pocitac je to Pent Dual 2,8GHZ/2GB ram + JAVA 1.6win.
>
> Ted je opet otazka jak dal:
>
> * zlepsi se JOSM tak aby slo pracovat i s tak velkymi datasety?

JOSM vzdy bude mit sve limity. Do editoru se precijen trochu hure
implementuje kvadraturni strom, nez do vieweru.

> * generalizujeme data tak, aby slo dale pracovat a tento vystup nechame na
> jindy/na jine pouziti mimo hlavni vrstvu JOSM?
> * vytvorime tematicke vrstvy v JOSM, tak abych treba si nestahoval/vypnul
> zobr. lesu, ci zjednodusil vykreslovani se zoomem?
Umi snad OSM jako takove tematicke vrstvy? Pravda, do JOSM by sel dopsat
importni filtr, co by to prorezal.

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!