Add Michal a Martin:

Cenia vrote:
 > Ad 1/ Mapové služby jsou volně k využití pro nekomerční účely za podmínky
 > dodržení autorských práv původců dat. Omezení na vytváření odvozených dat
 > nejsou definována.
*** Jak si to vykládám já:

1a) Mapovou službu přes WMS muze vyuzivat kazdy, nesmi ji ale treba
postahovat (grabovani cely CR uz jsem videl na rapidshare) a pak treba
vytiskout a prodavat. Koneckoncu proto data vznikla, CENIA zastupuje
stat, ktery snimani tech dat plati, radove to muze stat 3mil Kc.

2b) Muze se z nich vytvaret odvozena dat, omezeni nejsou definovana. Byl
bych opatrny k obkreslovani jinych tematickych map (hranice etc.)

Ted me napadlo, ze mam kamaradku v Geodisu, tak bych mohl pozadat o
stanovisko z vnitrku firmy. Ale asi ne oficialni, na to je mala ryba ve
velkym rybniku.

hanoj