> ta jejich odpoved je strasne vagni, a to ze nestanovuji podminky pro
> odvozeni taky neni zrovna super. To by chtelo aby jednoduse odkyvli
> vytvareni odvozenych dat podle CC-BY-SA, jinak to je dost
> nepouzitelne.
*** Ze by se chtel nejaky urednik dobrovolne zabyvat srovnavanim nejakou
licenci s CC BY SA, to povazuji za sci-fi. Ale zeptam se prilezitostne v
Geodisu s jakou licenci to prodali.

*** ja te opatrnosti rozumim a byl bych spise rozvazoval.
Ale nezapomente ze s UHUL je to to same. Mame ustni souhlas od pana
Cisarovskeho, coz je velmi na tenkem lede.  Nejaky nacelnik se spatne vyspi,
posle pravnika a muze byt spatne (ac ouradu bych prisuzoval spise laxnost)...
Na wiki je napsano ze UHUL:ortofotomapa je uredenim dilem, coz se mi zda byt
nejiste, neb UHUL ji urcite nefotil (na to nema technologii) a mozna objednal,
v lepsim pripade vyhradne, coz by pak nebylo za 3 mil Kc, ale za jine castky,
zvlaste pred 7 lety.

ha
hanoj