On Tue 2007-12-11 11:42:26, hanoj wrote:
> [...]
> my nejsme schopni pracovat, mozna ani tu zmenu zjistit. Spis se nam
> podari ho omylem poskodit.
>       Na to aby se UHUL pouzival jako zdroj informaci pro mapovani se muze
> klidne nechat vyrendrovat a pres plugin slippymap si ho zobrazovat v
> JOSM, nebo jako pruhledna vrstva na mapserveru, do garmina jako dalsi
> vrstva/mapa.
>
>       Zatim neni JOSM nikterak pripraven pro zvladani velkych dat a to
> jakymkoliv z moznych zpusobu, ani na tom asi nikdo pracuje (mimo Petra,
> ktery se ho pokousi zrychlit v stavajicich mezich).

Blby je, ze kdyz nechame uhul data jen "nekde vedle", tak bude
potreba:

1) upravit mapu na openstreetmap.org aby to zobrazovala

2) upravit josm aby umel pouzit zaroven WMS a takovyhle data

3) upravit potlatch aby umel uhul aspon zobrazovat (jinak nam tam lidi
budou kreslit jiz existujici lesy)

4) naucit vsechny nastroje co pracujou se streetmapou ze lesy se maj
brat od jinud. (Napr. navit, maemomapper).

...to mi prijde celkem dost prace, ktera navic akorat vsechno
zkomplikuje, protoze data jsou najednou z vice zdroju -- osm + UHUL.

Alternativa je bud se smirit s tim ze se josm trochu zadychava (nijak
strasny to neni), nebo zrychlit josm. Rozhodne min prace nez naucit
celej zbytek OSM sveta pracovat s dvema zdroji dat.

>       Pokud bychom ted importovali lesy od UHULu paralyzujeme vyvoj CZmap.
> Zkuste si predstavit jak manualne i vypocetne by bylo narocne nakreslit
> trebas 50km zeleznice pres vysocinu.

Misto 1 minuty by to trvalo 2?! Paralyzujeme vyvoj?! Zas _tak_
strasnej ten josm neni.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html