Pavel Machek napsal(a):

> Blby je, ze kdyz nechame uhul data jen "nekde vedle", tak bude
> potreba:
>
> 1) upravit mapu na openstreetmap.org aby to zobrazovala
>
> 2) upravit josm aby umel pouzit zaroven WMS a takovyhle data
>
> 3) upravit potlatch aby umel uhul aspon zobrazovat (jinak nam tam lidi
> budou kreslit jiz existujici lesy)
>
> 4) naucit vsechny nastroje co pracujou se streetmapou ze lesy se maj
> brat od jinud. (Napr. navit, maemomapper).
>
> ...to mi prijde celkem dost prace, ktera navic akorat vsechno
> zkomplikuje, protoze data jsou najednou z vice zdroju -- osm + UHUL.

> [...]
Tak naimportujem data jen na zadost mapera v jeho okoli, zeleznice pres
vysocinu(potoky reky) by se opravdu delaly  spatne. Pomalost JOSM s
velkymi objemy dat je castecne omezujici faktor, ale nejak jsem
nepozoroval ze by me vyrazne zdrzovalo. To ze si nemuzu nacist
maximalnich 5.4kmx6km v okoli velkych evropskych mest je realitou uz
delsi dobu.