Je to v proposed features a nekdo tam navrhoval udelat to pomoci relace.
To je asi jedina spravna cesta. Pokud se relace nejak rozumne pojmenuje
(hiking_marked_route nebo hiking_marked_path), tak je to do budoucna
pouzitelne.

Marked trail neni zrovna idealni, protoze trail je spis cesta ve smyslu
fyzickem nez jako trajektorie.

Problem je ale v renderovani. Ja treba vubec netusim, jak mapnik
donutit, aby neco takoveho renderoval. IMO je relace multipolygon hard
coded uvnitr a neda se s ni nic delat. Nejake rozhrani pro stylovani
relaci jsem nenasel.

Neni samozrejme ale problem vytahnout dane ways a renderovat to samostatne.

Z meho pohledu tedy jednoznacne relace, jakozto jedina korektni cesta,
jak to vyjadrit. Docasne se klidne muze pridat i znacka marked_trail a
da se pomoci toho renderovat overlay s turistickym znacenim.

Jakub Sýkora
email: [EMAIL PROTECTED]       <')
ICQ: 68976632               ( =-
mobil: +420 777 594 201      ''