On Feb 11, 2008 2:13 PM, Jiri Klement <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> marked_trail_naucna_stezka_jana_pojmana=yes
> marked_trail_evropska_svatojakubska_cesta=yes
>
> Myslim ze pokud by se to resilo pomoci tagu, tak by mel byt pouze
> jeden. Tak aby renderer vedel ze jde o turistickou cestu a umel ji
> alespon nejak vyrenderovat.

Inspirujme se znacenim cyklotras (ncn=yes, ncn_ref=42, rcn_*, lcn_*):
Zakladem bude kct_.

kct_green=yes
kct_yellow=31415926b (cislo trasy, pro fajnsmekry)
kct_green=Evropska Svatojakubska
kct_red=ruin (silueta zriceniny) =peak (vyhlidka) ...
kct_red=local (naucna stezka, bilocerveny trojuhelnik)

To mi prijde dostatecne jednoduche a v soucasnosti pouzitelne
(nezapominejte na potlatch).
Jednoduchy renderer proste hleda neprazdny kct_BARVA.

Martin