BikerOnly napsal(a):
> Jo toho jsem si bohuzel vsiml, az kdyz jsem vlezl do souboru.
>
> a co s tim pak dale?

V JOSM je tlacitko upload (hned vedle download. Tam ke napada, stahnul jsi
napred okolni data? Takze si projistotu projdeme cely postup:)

1) Spustim JOSM
2) Otevru gpx soubor
3) Nazoomuju na rozumnou oblast pro editaci (rekneme pravitko vlevo nahore
ma mene nez 2km) - pokud mam data z rozsahlejsiho uzemi.
4) Download from OSM - to stahne aktualni data pro prave zobrazenou oblast
5) Domaluju co mam navic, patricne to otaguju
6) Upload to OSM - tim svuj vytvor zvecnim v OSM databazi.

Pokud mas namalovano a ulozeno do .osm souboru, tak doporucuji pred uploadem
merge s aktualnimi daty (obzvlaste pokud jsi maloval bez predchoziho stazeni
dat pro oblast):
1) Spustim JOSM
2) Otevru osm soubor - JOSM se sam nazoomuje na moje data
4) Download from OSM - probehne lokalni merge mych dat s OSM,
pozor, nedela to zadne chytrostiky jako napojovani cest, jen to hlida
konfliktni upravy existujicich OSM prvku. bez predchoziho stazeni z OSM
zadny konflikt nenastane.
5) Inspekce vytvoru
6) Upload to OSM

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!