Jo jeste neco mi vzdycky vadi, kdyz mam nejaky problem, kliknu na navod
a tam jsou desitky odkazu a kazda odkazovana stranka ma desitky dalsich
odkazu a pak po internetu litam jak po strome a nakonec je nejlepsi vzdy
zacit odznova!!

A na wikinu dopis toto, co mne ted napadlo:

odkaz na pravidla ceskeho pravopisu nebo citaci toho, jak se pisi nazvy
ulic, zajmovych mist atd - kdy velke pismeno. TO BY MOHLO POMOCT ne?
Pokud tu ulici treba nopises z mapy.cz