Ahoj,

ne, video si myslim, ze potreba neni. Vyborne jsou fotky, jak to je v
MapFeatures.
Co mi prijde matouci/nejasne:

   - Jedna vec na vice mistech (Czechia Editing Standards, MapFeatures,
   Roads_tagging a podobne), pokud možno různě (viz níže)
   - Cyklostezky - jednoznacny doporuceny vztah ncn_ref a podobnych k
   ceskym pomerum (to je asi na diskusi, pokud jsem koukal, moc jich zakresleno
   neni), tohle asi chybi v Czechia Ed. Standards
   - Jednoznacne vysvetleni, idealne fotky u
   http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Czechia/roads_tagging
   Tady mam predevsim chaos u ucelovych komunikaci a kolem (rozvedu
   nize).
   - Zrovna rendering, jak tu byl diskutovan, jsem docela hledal, ale
   tohle jsem na wiki  nenasel. Bylo by prima to dat shrnute nekam na konec
   beginner intra

Ke znaceni silnic - podle roads_tagging, je "ucelova komunikace" treba
parkova asfaltka, nebo zpevnena lesni cesta. Takze highway=tertiary nebo
highway=residential. Jenze residential je znaceno v mape spousty normalnich
ulic. Takže footway? Jenže footway je pěšina. Co je "smíšený provoz"?
A teď pod tou první tabulkou v road_tagging je druhá, kde se říká třeba zase
residential=ulice v zástavbě. Ačkoliv o kousek výš je residential přiřazeno
účelové komunikaci.
V tomhle mam chaos.

Vasek