Ahoj,

muzete mi nekdo vyjasnit jak presne se rozpoznavaji plochy v OSM? Na
strankach jsem se docetl, ze polygon je uzavrena Way, ktera ma
definovanou Map feature jako polygon.

Kdyz jsem ale koukal na vyrenderovane mapy, tak napr. riverbank Vltavy
neni uzavrena cesta. Presto ji OSM generuje spravne jako Areu. Domnivam
se tedy, ze riverbank je vzdy area, kde se spoji prvni a posledni bod.

Jenze, Berounka mi toto vyvratila. OSM ji generuje spravne, proto to
nechapu. Sklada se z riverbank a pak way, ktera by mela urcovat smer
toku. Problem je v tom, ze obe jsou oznacene jako riverbank. Jak se tedy
rozpozna, ze objekt je area nebo line?

Dik moc
Tomas