No renderuje mi to stejne jako osmarender (asi). Nasel jsem toto:

http://tah.openstreetmap.org/Browse/?x=4422&y=2778&z=13&layer=tile

Kouknete na berounku, ktera je protnuta vodou...

Co mam tedy udelat? Mam udelat nejaky workaround at je to podobne jako mapnik nebo to udelat jako standard OSM a opravit Berounku?

Delam totiz na mini offline prohlizeci "plug and play" na (Win/Linux/WinCE) s proprietarnim formatem a kvalitou mapniku... Myslim, ze tak za 14 dni by to mohlo byt.

V OSM se zatim zacinam orientovat, takze za kazdou radu dekuji.

Tomas

PS: Primlouvam se za import lesu (generalizovany), mapka bude mnohem hezci. Mam nejake algoritmy na generalizaci der a spojovani polygonu, takze pripadne muzu pomoct...

Jiri Klement napsal(a):
Podporuje mapnik waterway=riverbank? Zda se ze ne, cast Vltavy, ktera
nema navic natural=water je vykreslena spatne.

Berounka se v mapniku vykresli spravne proto, ze mapnik
waterway=riverbank nepodporuje, takze vnitrni way ignoruje.

Doporucuji porovnat renderovani s Osmarender.

On 5/17/08, Michal Grézl <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
2008/5/16 Tomas Kolda <[EMAIL PROTECTED]>:

Ahoj,

 > muzete mi nekdo vyjasnit jak presne se rozpoznavaji plochy v OSM? Na
 > strankach jsem se docetl, ze polygon je uzavrena Way, ktera ma
 > definovanou Map feature jako polygon.

maji area=yes nebo jsou natural=water

 > Kdyz jsem ale koukal na vyrenderovane mapy, tak napr. riverbank Vltavy
 > neni uzavrena cesta. Presto ji OSM generuje spravne jako Areu. Domnivam
 > se tedy, ze riverbank je vzdy area, kde se spoji prvni a posledni bod.
 >
 > Jenze, Berounka mi toto vyvratila. OSM ji generuje spravne, proto to
 > nechapu. Sklada se z riverbank a pak way, ktera by mela urcovat smer
 > toku. Problem je v tom, ze obe jsou oznacene jako riverbank. Jak se tedy
 > rozpozna, ze objekt je area nebo line?
 >
 > Dik moc
 > Tomas

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/Large_rivers

 riverbank byl puvodne zamyslen jako 2 neuzavrene cesty kopirujici
 brehy reky, tohle ovsem uz dlouho nefunguje a riverbank by se mel
 pouzivat jako uzavrena cesta, reka by se mela delat jako sled
 prekryvajicich se kousku riverbank, ta cesta uprostred reky oznacujici
 tok a slouzici pro navigaci ma byt waterway=river. Podle toho jak to
 popisujes to je cele spatne, a nekdo to musi opravit.

 Michal Grézl
 http://walley.org