Aha :) Jelikoz muj mobil nema ani GPS, ani bluetooth, tak jsem
zkompiloval verzi bez podpory techhle dvou :)

Dal jsem tam opravenou verzi, zaroven jsem ji udelal i z novejsiho
dumpu (czechia-080701.osm.bz2). Snad v ni uz BT a GPS bude fungovat:

http://git.wz.cz/GpsMidCZ-loc-CZ-CVS.jar

Pridal jsem tam i properties soubor podle ktereho jsem to generoval:

http://git.wz.cz/mylocation-full.properties

Martin