MXF obsahuje vsechny informace nutne k vykresleni objektu (geometrii, typ
(landuse), podtyp(forest), dodatecne atributy k typu/podtypu, ktere typ
zna). Nenacitaji se ty informace jimz nerozumi (autor, apod.). Samozrejmne
neobsahuje atributy add apod, protoze k tomu neni urcen. Kdyz se ale pridaji
nejake modifikatory, tak by to jit melo. Ale jak uz jsem psal drive, neni to
moje priorita. Je tam zabudovana moznost editace, ale ne pro OSM. Navrh neni
delany na OSM, ale spise na formaty typu GDF. OSM se do GDF da ohnout, takze
pro prohlizeni neni zadny problem. Pro JOSM to ale asi pouzitelne neni.
Tvoje priorita asi nebude diskovy prostor, takze indexy ci cokoliv muzes
udelat i s plejtvanim a vice moznostmi.

Multistyly zatim nemam. Resim to skutecne jen zorderem. Napr se nejdrive
kresli highway a na ni tram (zorder v OSM posouva vsechny tyto vrstvy
najednou). Je to duplicita dat a moznost ke zmenseni, ale videl bych to max
2-3% spis min. Potreboval jsem jednoduchy zpusob jak co nejrychleji dostat
objekty daneho typu v danem pohledu a to tento zpusob ulozeni zvlada
okamzite. Pote se daji posilat do graficke pipeline velke kusy geometrii a
vse se kresli rychleji.