Ono to jde, ale je asi stejne zbytecne mapovat vojensky ujezd, kdyz tam
vlastne nikdo nesmi. Vyjimkou je zmapovani cest, ktere jsou v Jincich
otevreny o vikendech pro turisty na okrajich. Uz jsem zadal pozadavek na
renderovani military=danger_area (tmave cervena pruhledna, takze
pripadne lesy a vody budou videt) a Jince jsem obtahnul (podle wiki je
to z 95% les a kdyz neni v UHULu, tak ho strcim do oblasti a jedu po
hrane) Podle mapy otevrenych turistickych cest jsem se tak na 90% trefil
do spravneho obrysu.