Posun 100-200m většinou indikuje problém s proj.4 knihovnou, resp.
špatnou definicí S-JTSK (parametr +towgs84).

V konzoli by se to mělo chovat asi takhle:

echo "12d48'25.15992  49d27'8.14571"|cs2cs +init=epsg:4326 +to +init=epsg:102067
-868208.45      -1095793.49 -42.82

Jak už někdo psal níže, Cenia není reference, protože ArcIMS špatně
převádí mezi S-JTSK a WGS84. Věřím, že za referenci lze vzít náš
server http://www.bnhelp.cz/ows/crtopo2?service=wms&request=getcapabiligies.

Jáchym

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com