Ahoj, takze nastroj mam hotovy vcetne uploadu, ale...

Koukal jsem, ze nekdo uz neco otacel. Ja mel pri importu vse ve smeru
hodinovych rucicek. Myslel jsem, ze tedy staci otocit diry do protismeru.

Nevite nekdo jak je to definovane? Musi byt opacny smer oproti obvodu? Nebo
diry proti smeru a vnejsek po smeru?

Nerad bych neco potentockoval.

Dik za radu
Tomas