Presne takhle to delam. Zmena smeru se provede u 6900 ways. Dal jsem tam
velike omezeni, aby se co nejlepe odhadlo, ze jsou to data z importu. Muzeme
je pak pripadne zjemnit a opravovat vsechny spatne udelane multipolygony
automaticky. Data jsem vzal z Kubajzovi Czechie.

Az to bude poslu zdrojak a zmenena idcka.