Petr Nejedly napsal(a):
> No ja jsem se mezitim mrknul i na A01 (osy vsech toku) a to bylo bratru 5M
> bodu a vsechno siroko daleko (cela republika) modre.
> A kdyz jsem se koukal zblizka na horni tok moravy (od pramene po obec Horni
> Morava, cili asi 8km), bylo tam spousta potucku ;-)
Předpokládám, že potůček je "A naturally-formed waterway that is too
thin to be classed as a river. A person may be able to just jump over
it."Tak takový atribut OSM zná, stejně jako "An artificial waterway for
carrying storm water or industrial discharge. ". ;o)
Jako je jasné, že Saúdská Arábie se, co se týče vodstva asi bude mapovat
lépe, ale na druhou stranu, co mají říkat třeba Nizozemci nebo Finové,
že... :-)

MK