Hmm tak potom holt nezbude než do housenumber psát primární číslo dané
místí zvyklostí a do alternate to druhé a přidat tag který určí co za
číslo v tom housenumber vlastně je.
addr:housenumber=číslo běžně užívané v dané oblasti
addr:alternatenumber=Druhé číslo
addr:HouseNumType={ce/cp/co}

Co se renderu týče si myslím že méně čísle je v tomto případě více a
vykreslovat jenom housenumber a stím že co je to zač určí druh písma.