Ahoj,

On Tue, Jun 16, 2009 at 04:28:40PM +0200, MP wrote:
> Podle mne je to spravne, bohuzel podpora rendereru pro tohle je horsi
> (ale to se casem snad zlepsi). Co se exportu do POI tyce, inteligentni
> exportovac by mel vzit prostredek budovy otagovane "zajimavym" tagem
> jako treba shop a vyexportovat to jako bod (coz je algoritmicky
> pomerne jednoduche). Takze v tom bych nevidel problem - pokud to
> exportovadlo do GPS neumi, tak bud doprogramovat, nebo poslat
> programatorovi bug report nebo patch :).

To je vlastne pravda, spravne by to melo byt umisteno pouze jednou,
cili pokud nevim obrys budovy tak node, pokud vim tak pouze celej polygon.
Renderer na webu to zobrazuje dobre v obou pripadech, ty GPS exportery by se
tedy mely upravit.

Pak je tu totiz jeste teoreticky pripad, kdy jeden obchod obsahuje vice budov,
takze muzu obtahnout polygonem vsechny, dat name=Centrum Olympie (bez
building=yes) a melo by to fungovat :).

> Co bych urcite ale nedelal, je dat tag shop=neco jak na budovu, tak
> pridat jeste node. To pak vlastne znamena, ze tam jsou obchody dva.

Nakonec souhlasim :).

--
S pozdravem/Best regards
 Bc. Ondrej Novy