> z pohledu cistoty databaze mi prijde naprosto prirozene to mit sloucene (a
> delam to tak). To ze to renderery delaji spatne je preci jejich chyba :).
> Mit 4 body (jak jiz bylo psano) pro 4 ruzne veci je hloupost. Ten shop ma
> nazev (name), adresu (addr) a typ (shop=). Je to JEDEN obchod s jednou
> adresou, nazvem a pripadne i vice typama (oddelim strednikem).
> Node=entita, ja zde vidim jednu -> jeden node.
*** To je prave to, ze to tak neni:
je trebas 1 cislo popisne
2 cisla orientacni
4 POI, v ruznych castech
2 otviraci doby
3 url
2 nazvy

To ze agreguji POI jednoho chrakteru v jendom miste je mi zrejme. (v
supermarketech je hodne typu obchodu, jeden vchod jedna hlavicka)

Zato v hypermarketu s vyhodou rozdelim z duvodu lokace, obchody v
objektu o delce 0,5 x 0,2 km vnimat jako jeden nedelitelny objekt neni
zcela prirozene.

hanoj