> Opravdu existuje chodník, který není na nic napojen? Ani pěšinkou? A
> jak se na něj tedy dostanou chodci?

V Keepright se tomuto jevu říká "floating islands" Představte si třeba
zatáčku "U" a v jejím ohybu kruh kde je budova a okolo ní chodník. Chodník
se nedotýká v OSM silnice avšak v realite je vše u sebe. Dejme tomu, že bych
udělal na jedné straně "vstup" a na druhé "výstup" při routingu by zřejmě
pak nebyl brán ohled na to, že můžu kdykoliv z chodníku sejít, jsem-li
chodec.