2009/6/23 Petr Schönmann <pschonm...@gmail.com>:

> V Keepright se tomuto jevu říká "floating islands" Představte si třeba
> zatáčku "U" a v jejím ohybu kruh kde je budova a okolo ní chodník. Chodník
> se nedotýká v OSM silnice avšak v realite je vše u sebe. Dejme tomu, že bych
> udělal na jedné straně "vstup" a na druhé "výstup" při routingu by zřejmě
> pak nebyl brán ohled na to, že můžu kdykoliv z chodníku sejít, jsem-li
> chodec.

Pokud je ten chodník skutečně těsně u silnice, nakreslil bych ho jen
jako půlkruh a tam kde přiléhá k silnici bych ho prostě se silnicí
spojil a ten půlkruh podél silnice samostatně nekreslil.
Pokud je kousek od silnice a oddělený např. trávou, tak nakreslit jako
celý kruh a spojit ho se silnicí jen tam kde jsou nějaké "průchody".
=TT=