Diky, zjistuju ze to bude mozna o krok dal (nebo je to kombinace obeho).
Oficialni osm.xml obsahuje query na pole, ktere v DB vubec nemam => musi
to na nich zbuchnout.
Jen tak provizorne sem jedno upravil a vykreslilo mi to ulice (where
highway in ('track', 'residential') , puvodne bylo jen = 'track').

A to sem si rikal ze kdyz je navod, musi to byt pohodicka ... ;).

Takze ted du pro zmenu hledat aktualni strukturu DB a zjistovat co je
spravne.