Tak sem zjistil,
pricina je opravdu osm2pgsql, ktery pri prevodu zaroven vytvari
strukturu DB, ktera je s touto verzi jiz nepouzitelna (query v osm.xml
se ptaji na pole, ktera neexistuji). Da se to provizorne osetrit ruco =
pripravit si script, ktery chybejici pole doda, tagy ktere predstavuji
nejsou z nejpouzivanejsich, takze se bez nich clovek obejde. Po uprave
mapnik generuje mapu vzhledu "oficialni". Pokud nekdo ma nebo umi rychle
prekompilovat pod win, jiste potesi nejen me. Zhrozil jsem se zavislosti.

Pokud by nekdo mel zajem o to provizorni reseni (= vygeneruje se to
samozrejme bez nize uvedenych dat):

ALTER TABLE planet_osm_line ADD COLUMN historic text;
ALTER TABLE planet_osm_line ADD COLUMN barrier text;
ALTER TABLE planet_osm_polygon ADD COLUMN barrier text;
ALTER TABLE planet_osm_line ADD COLUMN service text;
ALTER TABLE planet_osm_line ADD COLUMN construction text;
ALTER TABLE planet_osm_point ADD COLUMN barrier text;
ALTER TABLE planet_osm_point ADD COLUMN aerialway text;
ALTER TABLE planet_osm_point ADD COLUMN capital text;
ALTER TABLE planet_osm_line ADD COLUMN "addr:interpolation" text;
ALTER TABLE planet_osm_polygon ADD COLUMN "addr:housenumber" text;
ALTER TABLE planet_osm_point ADD COLUMN "addr:housenumber" text;
ALTER TABLE planet_osm_point ADD COLUMN ele text;