Dne St 5. srpna 2009 Michal Grézl napsal(a):
> ten symbol rozcestniku je dost hnusny,  pouzil bych to co je v josm a
> co mam ja na openstreetmap.cz, tj. symbolizovany rozcestnik.

jo, a symbol kříže s kolečkem je dost hnusný, vůbec se mi nelíbí, od teďka si
na svoji mapu budu kreslit kostel jako šesticípou hvězdičku, ta bude hezčí, to
se mi líbí

a jděte do háje s tím, že nevíte, co to znamená, že se to již desítky let
jinde kreslí jinak, to je moje mapa, buďte rádi, že vám ji dávám k použití,
jestli se vám nelíbí moje hvězdička, tak si udělejte mapu vlastní, každý totiž
určitě má tolik volného času a prostředků, aby si to rozběhnul sám pro sebe, a
vůbec ho nemůže mrzet, že někdo jiný nad výsledky jeho práce (resp. práce
všech) staví projekt jen pro sebe místo toho, aby spolupracoval zpátky

:-p

K.