Jestliže existuje databáze kú, která byla mj. použita jako podklad pro
mapky okresů a obcí na Wikipedii s tím, že jde o PD-Czech-gov (dílo
státních úřadů nepodléhající právní ochaně), nedala by se tatáž databáze
(shx, dbf a dwg) použít pro OSM?

J&D

Dne Sat, 22 Aug 2009 17:22:10 +0200 Frettie <fret...@gmail.com> napsal/-a:

> Já vím, že se to z licenčních důvodů nesmí, ale nejsou ty hranice v
> komerčních datasetech stejné jako ve všech ostatních? Není to pomalu
> jako dát licenci na vzduch? :/

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/