> Já vím, že se to z licenčních důvodů nesmí, ale nejsou ty hranice v
> komerčních datasetech stejné jako ve všech ostatních? Není to pomalu
> jako dát licenci na vzduch? :/
*** Vsechny hranice s trochou stesti polohopisne stejne jsou, ale i ty
puvodni ramuje licence [1]. Zadne "ostatni" jsem nikde nenasel. Najdou
se snad nejake v podobe vektorove a georeferencovane a PD?

> Jestliže existuje databáze kú, která byla mj. použita jako podklad pro
> mapky okresů a obcí na Wikipedii s tím, že jde o PD-Czech-gov (dílo
> státních úřadů nepodléhající právní ochaně), nedala by se tatáž databáze
> (shx, dbf a dwg) použít pro OSM?
*** Co jsem na Wikipedii namatkou dival nepracuje se s mapami uplne
korektne, vzhledem ke zvyklostem na OSM, kopirovanim z cizich map [2],
[3].
*** Jakysi odkaz na PD-Czech-gov jsem nasel zde[4], ale skutecny
zdroj? Mozna toto [6] podle [5]? Nenasel jsem zdroj...

PS: dodelat hranice katastralnich uzemi z wms.cuzk.cz je jen otazka
OCR 13 000 dvouradkovych textu (nazev a kod) a docistit...

ha
hanoj

[1] https://geoportal.cuzk.cz/eshop/Cenik/Cenik.rtf
[2] http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:TR3.1_Trebic_transport.svg