Ta situace na http://osm.org/go/0J0lmEIoY je opravdu legracni. Supluje
to nemoznost jednoho mostniho telesa pro vice trati tim, ze je pod tim
tunel. Kdyby tam chybelo mostni teleso, dalo by se s tim souhlasit (dira
v zemi vylozena betonem a nahore na travniku polozene koleje. Ale pokud
je to most s mostovkou, tak by spravne mely lezet ty koleje na moste.

Prozatim ale spolecna mostovka nejde. Nicmene az budu mit chvilku, tak
to predelam, cimz autora asi dost nastvu :)