Petr Stehlik napsal(a):

> ale kdyz uz to delame kolektivne, tak snad cim jednotnejsi bude styl,
> tim lepsi bude vysledek...

Ja jsem zacinal tak, ze jsem si pred kazdou neznamou prohledl, jak to
delaji jinde a pak jsem to, pokud jsem nemel pochybnosti, udelal
podobne. Tim, si myslim, ze clovek ziska trochu cvik a posleze i cit...

> To byla shoda na tom nekreslit vice paralelnich ways, ze? Co ten muj
> napad s 1 way a lanes++? Patri do kategorie zbytecnych, skodlivych,
> anebo ho nekdo shledava nezavadnym az skoro mirne uzitecnym?

Prave, ze si myslim, ze jsme se celkem shodli na tom, ze kreslit pro
kazdy pruh way je nesmysl. Ani to dobre nevypada a aby to dobre
fungovalo, tak by stejne muselo byt vytvoreno kvantum relaci...
Samozrejme, ze kdyz zaznacis, kolik pruhu ta silnice ma, jak je asi
siroka apod., tak je to uzitecne do budoucna a je to rozhodne nezavadne.
Kdyz udelas krizovatku z deseti ways, tak je to v tuto chvili na skodu,
protoze routovat to po tom bude stejne spatne jako kdyz to tak neudelas
a pokud si clovek neudela zoom na nejvetsi, tak neuvidi ani rozdil. Spis
to lidi zmate - vetsina krizovatek je delana celkem jednoduchym stylem a
kdyz pak ve vesnici narazi na krizovatku, kde je kazdy smer udelany jako
samostatna way, tak se budou v aute modlit, aby ten prujezd tim monstrem
zvladli :)