Tohle si právě nemyslím, právě dělám taky navigaci a řeším stejný
problém - jak definovat, kam ulice patří? Momentálně to dělám jen z
adres, ale ne všude adresy jsou a ne všude tam jsou všechny informace.
Plánuju nějak přiřazovat ulice k nejbližšímu městu, ale nepřijde mi to
akurátní.

Hledat to podle administrativních celků mi taky nepřijde úplně šťastné -
 zkoušel jste někdo hledat bod uvnitř nějakého polygonu? Navíc těch
polygonů bude spousta a názvů ulic bude ještě víc. Vynásobte si to a
zjistíte, že pro celou ČR se to bude dělat týden. Dále co když nebude
polygon definován?

Takže já se přimlouvám za tag is_in...