Ahoj!

> Nepřipadá mi, že by různé potůčky nešli obkreslit z uhul:ortofoto/cuzk:km
> - až ty úplně nejmenší mohou být problém. Většina jich je na cuzk, mnoho
> se dá vidět (alespoň částečně) na uhulu, a většinou není příliš důležité,
> aby byly úplně přesně.

No, zrovna potucky jsou docela uzitecny -- i aby byly presne, protoze

a) je velmi dulezite na kterym brehu potoka vede cesta

b) potok typicky tvori neprijemnou barieru

Obkreslit to zkusim, ale jestli je legalne mozny udelat automaticky
import, bylo by to o hodne lepsi nez se s tim delat rucne...
                                                                        Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html