Ahoj,

já jsem přesvědčen, že nějaký celosvětový systém budeme potřebovat. Už
jenom protože OSM je mapa celosvětová.

V žádném případě však nechci tvrdit, že OSMC je nějak extra vhodný, a už
vůbec ne že bychom hned měli někam přecházet.

Mě se také nelíbí, že trasy nezachycuje sémanticky, ale explicitním
popisem značek. Pokud se však dohodneme, že je OSMC naprosto nevhodné, tak
bychom ho buď měli doplnit, a nebo vyvinout systém jiný, a ten se snažit
celosvětově prosadit.

On Sat, 02 Jan 2010 20:13:46 +0100, Karel Volný <ka...@seznam.cz> wrote:

> zdar a sílu,

> otázka zní: a chceme (potřebujeme) to vůbec? - je šance, aby celosvětový
> systém zvládl dobře u nás užívané značení?

> hm, malá analogie: takže třebas mapy KČT jsou pro cizince nepoužitelné,
> protože nepoužívají ten jeden správný_celosvětový_systém(tm)?
>
> výše uvedené berme jen jako řečnické otázky ... já sám jsem samozřejmě
> pro co
> největší ujednocení a kompatibilitu, ale ne za každou cenu lámat věci
> přes
> koleno, řeší se tu co chvíli nějaká místní specifika, a uvádět takovýto
> [...]

Petr Dlouhý