Navigace používá jen 2 a 8 (ne 2 až 8), když se naviguje, tak vždy jen
město-ulice-číslo

Dvě relace na to samé bych nedělal, pokud je obec=kat. úz., tak by to
definoval jen jako obec s level=8, pokud chybí level=10, tak lze
předpokládat, že nic menšího už není a 8=10, nezanášel bych to dalšími
zbytečnými daty