Tohle podbarveni nepochazi z dat v OSM, ale z jineho public domain
zdroje. Jmeno nevim, ale dela to u vsech vetsich mest. Misto Plzne kdysa
byl na vetsich zoomech taky jen sedej flek a kdyz jsem se priblizil, tak
zasnezene plane (rozumej nic).
Rekl bych, ze ten zdroj bude neco jako vygenerovany ze satelitu (treba z
nocni mapy, kde mesta sviti).